Ingress
Geocaching ligt een beetje stil. Mede door de kwaliteit van de caches en de afstand die we steeds af moeten leggen om bij een beetje leuke cache te komen.
We hebben onze prioriteit maar even verlegt naar het spelen van Ingress. Ook hier moeten we de deur voor uit. Omdat Ingress een spel is waarbij je met twee partijen om dezelfde ‘portals’ strijden kan je continue dicht bij huis spelen.
Een onderdeel van Ingress is het lopen van zogenaamde missies. We hebben er al een paar gedaan. Om toch wat te kunnen schrijven ga ik hier ook onze missie avonturen delen met jullie.
Sneek – Waterpoort Banner
Aantal missies: 18

Het zou vandaag wat minder weer worden. Het was dus handig om een banner-missie te doen die je met de auto kan doen. Deze missie kan je gedeeltelijk met de auto doen. Het is wel veel leuker en beter om hem met de fiets en sommige stukken wandelend te doen.
De eerste missies hebben we inderdaad met de auto gedaan. Je maakt veel kilometers omdat je niet, zoals met de fiets, overal tussendoor kan.
Ook bij de eerste missies moet je zo nu en dan de auto uit.
Eenmaal in het centrum aangekomen (nr 15) is het beter je auto te parkeren. Wij hebben hem neergezet in de parkeergarage ‘Boschplein’. Voor 2 EUR per dag sta je hier lekker droog.
Volgende blog geef ik wat meer informatie. Voor deze missie heb ik niet zo veel bijgehouden.