Waterstromen door het Kuinderbos

Nadat we lekker uitgeslapen hebben is het tijd om te gaan sporten. Ik fiets mijn vaste rondje en Corrie loopt haar nieuwe hardloopschoenen in. Nog even de laatste pondjes wegtrainen voor de zomer.
Eenmaal weer fris en fruitig besluiten we om de ontbrekende stappen nog even met een Multi weg te werken De keuze valt op Waterstromen door het Kuinderbos. Lekker dicht bij huis. Nadat we de auto hebben geparkeerd op de aangegeven plek lopen we naar WP1. Dat is een flink stuk wandelen langs de weg. Dat is wel een beetje zonde als je zo’n mooi bos ter beschikking hebt.
De vragen bij de WP’s zijn niet allemaal even gemakkelijk. Gelukkig liggen de verschillende waypoints die je bij een vraag krijgt niet zo ver van elkaar. Dus maak je niet te druk om de antwoorden. Sterker nog, als je de beschrijving goed doorleest hoef je niet te wandelen maar kan je de cache zo oppakken.

Dat laatste zou ik overigens niet aanraden. Ondanks dat het Kuinderbos vlak bij is, wandelen we er eigenlijk nooit. Het bos is ondertussen erg mooi geworden. Veel vennetjes en open stukken.
Na een wandeling van totaal 7,5 km zijn we weer terug bij de auto. Nog een cache zit er niet in. Het fietsen/hardlopen zit wel in de benen.





