Thuiswedstrijd
Gistermiddag hadden we al gezien dat er een nieuwe multi (1e Trekker spoor Emmeloord / TB Hotel) online was gekomen in Emmeloord. Dit past mooi in ons dagelijkse 10.000 stappenplan. Na de lunch de gps geladen en op pad. Heerlijk om eens te voet naar het eerste waypoint te kunnen gaan in plaats van een uur in de auto.
Het is een leuke multi door het dorp. Ondanks dat we overal al eens langs zijn gelopen hebben we toch de hele route (2.1 km) gedaan. Bij WP11 een behoorlijke afwijking. Verder heel goed opgezet. Bij WP11 komen we Freezjes en hugoboss01 tegen. Ook zij hadden dezelfde afwijking. Met z’n allen op weg naar de heel leuk gemaakte eind-cache.
Heel lang geleden hebben we De verloren spullen van meneer Woodie gelopen. Dit is ook een aanrader. De wherigo is leuk. We konden toen

(en al die keren daarna dat we er langs zijn gelopen) de cache niet vinden. Vandaag krijgen we een tip. Omdat de multi niet de beoogde 10.000 stappen tot resultaat heeft doen we deze ook nog even. De drijfnatte cache kon niet beschreven worden. De cache staat ook al een maand op ‘needs maintenance’. Omdat de CO ook al twee maanden niet ingelogd had heb ik aangeboden de cache over te nemen.








