Swifterbant
Vandaag maar even van de bank en een stukje wandelen. We gaan naar Swifterbant om een WheriGo te doen van Masterchef.
“De Swifterbantcultuur”
Onderweg naar Swifterbant doen we nog even “De Swifterbantcultuur” aan. Dit is een Virtuele Cache. De opracht om een foto te sturen met de coordinaten op de GPS en de datum geschreven op een papiertje is een beetje vaag. De vragen zijn verder goed te beantwoorden.
Het pad is modderig. Goede schoenen zijn wel handig als je geen natte voeten wil krijgen. Ik weet niet wat ik aanmoet met dit soort caches. Er komen er ook niet meer bij. Ze zullen in de loop van de tijd wel uitsterven.
|OFZE 2014| 3x is scheepsrecht
Bij de parkeerplaats ligt de cache Swifterbos. Tja. Het is wat het is. Swifterbos, niet meer niet minder.
|OFZE 2014| 3x is scheepsrecht
Dit is een leuke WherIGo. Je loopt, zoals aangeven, drie rondjes door het bos. De vragen zijn leuk, sommige zijn open, andere meerkeuze waarbij je gewoon kan klikken tot je het juiste antwoord hebt.
Het bos is best wel mooi. De paden liggen vol gekleurde bladeren en de herfstzon schijnt er vrolijk op los. De jas kan uit. Elk rondje zien we weer nieuwe dingen.
Mijn telefoon loopt natuurlijk weer vast en we gaan verder op die van Corrie. Regelmatig even de voortgang saven is wel handig.
Wat erg leuk is dat je deze niet thuis op kan lossen. Er zitten twee punten (waypoints) tussen waar je fysiek iets moet doen.
|OFZE2015|Brandje blussen
Onderweg naar huis nemen we nog even deze opgeloste puzzle mee. Mooi gedaan. Altijd leuk om weer eens een cache te vinden met een thema, dat aansluit op de omgeving. En waar ook nog eens aandacht aan de container is besteed. Favorietje is zeker op z’n plek!












































